Commercieel manager (32-40 uur)

Waar kom je terecht?

Als onze nieuwe commercieel manager kom je terecht in een omgeving waar ieders talent in beweging wordt gezet. Bij Mobypeople ben je meer dan een medewerker; je bent een partner in groei en ontwikkeling. We zijn vastberaden om een cultuur te voeden waar betrokkenheid leidt tot vooruitgang en innovatie. 

Onze collega’s zíj́n Mobypeople: een vast team van 30 professionals dat op interimbasis impact maakt door onze frisse blik, betrokkenheid en de drive om vooruit te blijven gaan. Impact op de inhoud van hun opdracht, op het team waar ze mee werken en op het werkveld. Daarnaast werken wij veel samen met zelfstandige professionals die namens Mobypeople hun opdrachten uitvoeren. Wij helpen elkaar bij het oplossen van vraagstukken en het delen van kennis en ervaringen.

Wij werken met een hecht en bevlogen intern team vanuit ons kantoor in Den Bosch (medio 2024 verhuizen wij naar een locatie naast het centraal station ’s-Hertogenbosch). Naast directe collega’s Eva en Mariëlle op accountmanagement werk je nauw samen met onze HR-adviseur Hinke en kenniscoaches Koen en Rik. Dit team vormt samen een driehoek rondom de ontwikkeling van onze collega’s op locatie. Samen met onze directeur Harald dragen we de verantwoordelijkheid voor de groei van onze organisatie.

We werken hybride, maar elke donderdag ontmoeten we elkaar op kantoor. We hebben korte lijnen en schakelen snel. Met dit team zijn we nauw betrokken bij de bouw en de koersbepaling van de organisatie. We zitten in ieder geval twee keer per jaar op de hei om de strategie en plannen met elkaar te bedenken, delen en bediscussieren.
Daarnaast hebben we terugkommiddagen met de hele Mobypeople organisatie en is er elke maand een kantoordag, waarbij Mobypeople collega’s op ons kantoor aan hun opdrachten werken.

Mobypeople maakt onderdeel uit van de Concordis Groep en is de zusterorganisatie van adviesbureaus Mobycon en Forseti. 

Wat ga je doen en met wie?

Als commercieel manager beheer je een eigen portefeuille als accountmanager van Mobypeople collega’s en zzp’ers waar je opdrachten voor werft en beheert (ongeveer 80% van je tijd). Samen met je collega’s Eva en Mariëlle stel je het jaarplan voor accountmanagement op en voert de gemaakte afspraken uit. Je coördineert de acties van het team van accountmanagers en koppelt de behaalde doelen en resultaten terug aan de directeur. Je bent een tactisch aanspreekpunt en werkt nauw samen met Hinke en de kenniscoaches aan thema’s die ons allemaal raken.

Taken

  • het invullen en beheren van interim opdrachten van collega’s en zzp’ers;
  • samen met het team de strategie bepalen en keuzes maken bij leads, offertes en lopende opdrachten;
  • eerste aanspreekpunt/eerste ‘escalatie’ bij calamiteiten met/bij klanten, partners en accountmanagers;​
  • in samenspraak met de directeur verantwoordelijk voor opstellen en behalen van de jaarlijkse omzetdoelstelling;​
  • monitoren en sturen op het behalen van salesdoelen;​
  • voorzitten van het (tactisch) accountmanagementoverleg;​
  • opzetten en verdiepen van duurzame klantrelaties met behulp van ons Klant-als-Partner programma;
  • opzetten, implementeren en borgen van werkprocessen binnen het team accountmanagement;​
  • overall verantwoordelijk voor het onderhouden en screenen van lopende (raam-)contracten;​
  • eerste aanspreekpunt vanuit accountmanagement in de samenwerking met Mobycon en Forseti;​
  • het monitoren van ontwikkelingen en trends in de markt​;
  • verantwoordelijk voor de afstemming en samenwerking met onze partner op het gebied van marketing​.

Wat neem je mee aan kennis en ervaring?

  • Je beschikt over een afgeronde opleiding op hbo-niveau;
  • Je hebt minimaal 6 jaar werkervaring in een commerciële rol, waarvan minimaal 3 jaar als accountmanager in de arbeidsbemiddeling;
  • Ervaring als projectleider is gewenst;
  • Je hebt bij voorkeur kennis van het ruimtelijk domein en voelt je verbonden met het werkveld van verkeer en vervoer;
  • Je hebt gevoel bij de maatschappelijke en politieke belangen binnen de publieke sector.

Wie ben jij als persoon?

  • Je bent een goede gesprekspartner op diverse niveaus, vooral op beleids- en managementniveau;
  • Je bent proactief en hebt een sterk vermogen om relaties op te bouwen en onderhouden;
  • Je bent analytisch sterk en werkt gestructureerd;
  • Je toont eigenaarschap: je zet graag een stap extra en voelt je verantwoordelijk;
  • Je hebt humor, bent optimistisch en kunt goed relativeren.

Wat bieden wij jou?

  • Een salaris tussen € 5.000 en € 7.000 op basis van 40 uur per week. We zetten als een team resultaten neer en werken daarom bewust niet met een individuele bonusstructuur;
  • Een leaseauto of een NS-Business Card met Treinvrij abonnement;
  • 27 vakantiedagen per jaar (op basis van een fulltime dienstverband), natuurlijk 8% vakantiegeld en de mogelijkheid om nog 5 dagen extra bij te kopen; 
  • Mogelijkheid tot deelname aan de ATV-regeling;
  • Een Macbook en iPhone in bruikleen;
  • Flexibele werktijden, mogelijkheid tot hybride werken en een thuiswerkvergoeding;
  • Een budget van € 550 voor de inrichting van je thuiswerkplek;
  • Een vergoeding van € 10 per maand wanneer je (minimaal) twee keer per week met de fiets naar het werk gaat óf wanneer je sport in een sportschool of bij een sportvereniging;
  • Aanvulling tot 100% op het aanvullend geboorteverlof voor de partner;
  • Maximaal 1 verlofdag wanneer je je inzet voor een goed doel;
  • Ruime doorgroeimogelijkheden binnen de organisatie, maar ook binnen de groep;
  • Toegang tot de online Concordis Academie met ruim 500 trainingen om ieder moment aan je persoonlijke en professionele skills te kunnen werken;
  • Veel ruimte voor eigen ontwikkeling en individuele opleidingswensen;
  • Legendarische uitjes!

Sollicitatie en informatie

Wil je meer informatie? Neem dan contact op met Hinke Swaans (HR adviseur) via 06-24359120 of Harald Faber (directeur) via 06-22242324.

Ben je enthousiast en wil je direct reageren? Mail dan je cv en motivatie naar Hinke Swaans: h.swaans@mobypeople.nl