Blog Dit is waar een goede opdrachtnemer aan moet voldoen

In de huidige arbeidsmarkt draait alles om goed werkgeverschap, een sleutelfactor voor succesvol ondernemen. Wanneer je erin slaagt om je mensen te behouden en zelfs talent weg te kapen bij concurrenten, vergroot je niet alleen je marktaandeel, maar stijgt ook je omzet tot grote hoogten. Maar laten we ook eens stilstaan bij het belang van goed opdrachtnemerschap.

Hoewel werknemers omzet genereren, is het even belangrijk om te weten of ze daadwerkelijk tevredenheid bij de klant creëren. En wat de impact is van de organisatie achter de werknemer. Dit is bepalend voor het echte succes. 

Ongeacht de staat van de markt is het leveren van inferieure kwaliteit de doodsteek voor iedere organisatie. Mobypeople is zich hier als detacheerder dagelijks van bewust. In deze blog vertel  ik waarom wij onszelf gewoon  een goede opdrachtnemer vinden.

Klanten écht helpen

Wij weten met welke medewerker we onze klanten écht helpen. Als verkeerskundige gaat het voor 10% om de theoretische kennis die je bezit en voor 90% om de persoon die je bent.

Wat maakt iemand een unieke verkeerskundige? Welke omgeving stimuleert en welke remt juist af? Op welk niveau voelt iemand zich uitgedaagd en waar juist ondergewaardeerd? De ambities en tevredenheid van onze mensen zijn essentieel voor hun loyaliteit naar Mobypeople toe, maar nog meer voor de kwaliteit die ze in hun opdracht leggen.

Het draait om de persoon achter het cv. Bij ons stellen kenniscoaches persoonlijke ontwikkelplannen op, omdat we geloven dat dit het verschil maakt. Als accountmanager weten we dat we alleen het beste uit onze medewerkers kunnen halen als de opdracht aansluit op hun persoonlijke groei.

Oprechte interesse

Wij begrijpen onze klanten. We willen weten met welke uitdagingen de afdeling kampt, welke oplossingen ze al in gedachten hebben en waar wij kunnen helpen op het gebied van personeel. Het draait om aandacht en verbinding.

Als de persoon aan de andere kant van de lijn of tafel merkt dat we oprecht geïnteresseerd zijn, zullen ze ons ook serieus nemen. We streven naar samenwerking op basis van gelijkwaardigheid, omdat juist daar de kennis en inzichten liggen die het verschil maken. We richten onze gesprekken met klanten nooit alleen op een vacature, maar op de dieperliggende oorzaken.

Talent is pas waardevol als je het benut

Wij investeren in onze mensen. Door onze medewerkers de kans te bieden zich te ontwikkelen, kunnen ze meer kwaliteit leveren bij onze klanten. Met een doordacht kennisprogramma, een ruim opleidingsbudget en de steun van bijna 80 collega’s met verkeerskundige expertise is groeien geen uitdaging. Talent is pas waardevol als je het benut. We zetten in op voortdurende groei!

Kennis delen

Wij delen onze kennis, en dat doen we niet alleen maar met onze collega’s. In ruim 20 jaar hebben we een netwerk opgebouwd van meer dan 200 verkeers- en vervoerkundige professionals. Het is niet eerlijk om onze klanten alleen de kennis van één enkele professional aan te bieden.

Daarom organiseren we kosteloos activiteiten waarbij we kennis uitwisselen, als groep adviseren over inhoudelijke vraagstukken bij onze klanten en hen de mogelijkheid geven om deel te nemen aan onze trainingen.

DNA

Het zijn misschien vanzelfsprekendheden, maar er zit zoveel meer achter. Dit is ons DNA, dit is waarom we (kunnen) bestaan. We hebben ons gespecialiseerd in de wereld van verkeer en vervoer, en juist die focus dwingt ons om die vanzelfsprekendheden in de praktijk nooit als vanzelfsprekend te beschouwen. We kunnen het ons simpelweg niet veroorloven om een gemiddelde opdrachtnemer te zijn. Het zou de doodsteek zijn, weet je nog?

Als je geen waarde hecht aan wat je doet, zal de wereld ook geen waarde hechten aan wie je bent.